Skip to content Skip to footer

Yönetim Sistemi bölümünde NAVONA Otel’in Sürdürebilirlik

Yönetim Sistemi bölümünde NAVONA Otel’in Sürdürebilirlik süreçlerini kapsayan yönetim sistemi ve aşamaları bulunmaktadır. Otelimizin tüm yönetim süreçlerini kapsayacak şekilde uyarlanabilen ve geliştirilebilen bir Sürdürülebilirlik Yönetim Sistemi (SYS)’nin temel çerçevesini oluşturmakta ve politikalarını ortaya koymaktadır. SYS otelin yönetimi ve personeline yönelik hazırlanmıştır. Sistemimiz otelimizin büyüklüğüne ve kapsamına uygun olacak şekilde geliştirilmiştir.

Yönetim sistemimizin dayanağı temel risk analizlerimizdir. Risk analizlerimizin adımları aşağıdaki gibidir;

Tehlikenin Belirlenmesi

Risklerin Analizi

Risklerin Değerlendirilmesi

Kontrol Önlemlerinin Belirlenmesi

Kontrol Önlemlerinin Yerine Getirilmesi

Çevre, doğal afetler, toplum, kültür, ekonomi, kalite, insan hakları, sağlık, güvenlik başlıklarında risk analizi yapılmaktadır. Gerekmesi halinde yeni başlıklar da eklenebilmektedir.

Riskler analiz edildikten sonra risklerin gerçekleşmesi durumunda yapılacakları belirleyen bir kriz yönetim politikamız ve sistemimiz de bulunmaktadır. Bu belgenin ekinde risk analizi ve kriz yönetiminin nasıl yapılacağı yer almaktadır.

Otelimiz, sürdürülebilirlikle ilgili olarak, Türkiye Sürdürülebilir Turizm Programı’nın yükümlülüklerini yerine getireceğini ve sürdürülebilirlik performansının artırılması için sürdürülebilir yönetim sisteminin sürekli iyileştirilmesini taahhüt eder.

Sektörün durumu, çevresel, toplumsal, teknolojik, ekonomik ve kültürel riskler, mevzuat kaynaklı değişiklik ve güncellemeler dolayısıyla yönetim sistemimiz sürekli gözden geçirilmekte, gerekli olması durumunda sistem ve politikalar güncellenmektedir.

Yasal Uyum

Navona otel güvenlik, sağlık, çevre gibi konularda yürürlükteki yerel ve ulusal mevzuat ve uygulamalara uymayı ilke edinmiştir. Gerekli konu ve mevzuat ile ilgili personele periyodik olarak eğitimler vermekte ve görüşmeler yapmaktadır.